utorak, 17. svibnja 2011.

El Eminna


Samo je jedna riječ u rječniku sreće - a to je riječ vjera.
Samo je jedna riječ u rječniku vremena - a to je riječ sad.


"Ljudi su odavno zaboravili vec i kako izgledaju njihova prava lica,maske su ih dostojno svijetu predstavile!"


Rekao je Božiji Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: "Neće ući u Džennet onaj u čijem srcu bude i trun oholosti.’’ Neki čovjek ga upita: ‘’Zaista čovjek voli da mu odjeća i obuća budu lijepi.’’ Na to mu Božiji Poslanik reče: "Zaista je Allah lijep i voli ljepotu. Oholost je odbijanje istine i ponižavanje ljudi."


"Moji će sljedbenici oboljeti od bolesti svih naroda." Upitaše:"Koje su to bolesti", A on reče:" Obijest, razuzdanost, takmičenje u imetku, nadmetanje u trgovini, mržnja i zavidnost, čak i blud." Prenosi Hakim


"O vjernici kada se u petak na namaz pozovete, požurite na spominjanje Allaha, i kupoprodaju ostavite, to vam je bolje, nek znate! A kad se namaz obavi, onda se po zemlji raziđite i Allahovu blagodat tražite i Allaha mnogo spominjite, da biste postigli što želite. A kad oni robu trgovačku i zabavu ugledaše, pohrliše jo...j a tebe sama ostaviše da stojiš.
Reci: Ono što je u Allaha bolje je i od zabave i od trgovine. A Allah je najbolji opskrbitelj."


NAUČITE.......
Naučite da nikoga ne možete prisiliti da vas voli, možete samo voljeti.
... Naučite kako nije dobro upoređivati nekoga sa drugim,svi smo mi različiti.
Naučite kako je dovoljno samo nekoliko sekundi da se duboko povrjedi voljeno biće ali su potrebne godine da se izliječi.
Naučite da postoje osobe koje vole ali to ne znaju izreći niti pokazati.
Naučite da dvije osobe mogu posmatrati istu stvar a vidjeti je različito.
Naučite da nije najvrjednije ono što posjedujete nego ko ste u svom životu.
Naučite da nije bogat onaj čovjek koji najviše ima nego onaj kojem najmanje treba.
Naučite da se novcem može kupiti sve osim sreće i ljubavi.
Naučite da je pravi prijatelj onaj koji zna sve o vama, a ipak vas voli.
Naučite kako nije uvijek dovoljno da vam drugi oprosti morate i sami sebi opraštati.
Ljudi će zaboraviti što ste rekli, ljudi će zaboraviti što ste učinili
ali nikada neće zaboraviti kakva ste osjećanja u njima probudili...


"U Naše riječi vjeruju samo oni koji, kad se njima opomenu, licem na tle padaju, i koji Gospodara svoga veličaju i hvale i koji se ne ohole.,Bokovi njihovi se postelja lišavaju i oni se Gospodaru svome iz straha i želje klanjaju, a dio onog što im Mi dajemo udjeljuju."...As-Sajdah

i oni koji provode noći pred Gospodarom svojim na tlo padajući i stojeći;"......Al-Furqân

"Da li je onaj koji u noćnim satima u molitvi vrijeme provodi, padajući licem na tle i stojeći, strahujući od onoga svijeta i nadajući se milosti Gospodara svoga...? Reci: "Zar su isti oni koji znaju i oni koji ne znaju? Samo oni k"..Az-Zumar

"noću su malo spavali, i u praskazorje oprost od grijeha molili,"


Tragovi ostaju svuda zato pazi kuda stajes,u zivotu sve se vraca onako kako dajes.


Prenosi
se od Ebu Katade da je rekao: "Ako budes govorio sa covjekom o sunnetu i
on kaze: Ostavimo (pusti) to i drzimo se Allahove Knjige - znaj da je taj u
zabludi."(Tabekatu,Ibn Sa`d,7/184)


O vi koji sebe nazivate vladarima naroda, o vi koji sebe nazivate zakonodavcima, o vi koji sebe nazivati mocnima i jakima nad slabasnima, o vi koji mislite da vam nema ravnog, o vi koji koji se oholite kada cujete Allahov govor i okrecete glavu, o vi koji se oholite i necete da spustite celo na sedzdu Allahu subhane, O VI KOJI SE NE BOJITE SUDNJEG DANA pogledaj te ISTINU OD VASEG GOSPODARA I PRIMITE POUKU!!!


Najsrecniji ljudi nemaju sve najbolje, oni izvuku najbolje od svega. Zive jednostavno, govore ljubazno, vole velikodusno..


Neće prestati da postoji Ta’ifa (skupina) iz mog umeta, utemeljujući Allahovo naređenje. Neće im naštetiti oni koji ih napuste, niti oni koji im se suprostave, sve dok ne stigne Allahova odredba, a oni su dominanti (nadmoćni) nad ljudima “ Muslim u svom Sahihu


Ne čekaj vrijeme. Načini ga.
Ne čekaj ljubav. Osjeti je.
Ne čekaj novac. Zaradi ga.
Ne čekaj put. Nađi ga.
Ne čekaj priliku. Stvori je.
Ne traži malo. Izvuci maksimum.
Ne poredi se. Budi svoj.
Ne kukaj o nesreći. Transformiši se.
Ne izbjegavaj neuspjehe. Iskoristi ih.
Ne razmišljaj o greškama. Uči iz njih.
Ne povlači se. Zaobiđi to.
Ne zatvaraj oči. Otvori um.
Ne trči za životom. Živi ga.


Hidzab cisti srca vjernika i vjernica. Jer, sto oci ne vide, srce ne pozeli. Ako oci gledaju, postoji mogucnost da i srce pozeli. U svakom slucaju, srce je cistije kad oko ne gleda u ono sto mu je zabranjeno. Tad su veoma male realne mogucnosti za pojavu smutnje. Zato je hidzab cistiji za srce i sprejecava eventualnu potvoru. Hidzab je jak cuvar i veliki zastitnik. Kad postoji pregrada u odnosima medju dvoje tudjinaca, tada postoji i nada da nece doci do sumnjicenja, i ne daj Boze, nemorala. Ko god je postavio perdu izmedju sebe i suprotnog pola, sacuvao je svoj iman. Zato je hidzab, koji je svojevrsna pregrada izmedju dvoje ljudi, znak dusevne cistoce. Skidanjem hidzaba, mi skidamo stit, a kad njega nema, vrata smutnji su otvorena. Ima li ista ljepse i srcu milije kad musliman ugleda grupu djevojaka sa marama? Zar to nije simbol cisotote i cednosti?

U ime Allaha, Milostivog, Samilosnog!
Ako te neko upita koje je najbolje djelo od dobroh djela, i koje je najgore djelo od svih loših djela?
Reci: Od dobrih djela najbolje djelo je ostvarenje tewhida, a od loših djela najgore djelo je činjenje širka Allahu, subhanehu we te'ala, tj.da se neko ili nešto drugo obožava mimo Allaha, tebareke we te'ala. Dokaz tome su riječi Uzvišenog ( u prijevodu značnja): "Allah neće oprostiti da Mu se širk čini, a oprostiće manje grijehe od toga, kome On hoće." (En-Nisa', 48). I još jedan ajet kao dokaz: u kojem Allah spominje da će nevjernici na Sudnjem danu reći: „Pa nemamo ni zagovornika, ni prisna prijatelja, da nam je samo da se povratimo, pa da postanemo vjernici! (Eš-Šuara, 100 - 102). Enes ibn Malik, radijAllahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik sallAllahu alejhi we sellem, rekao: Moje zagovorništvo (šefa'at) na Sudnjem danu će biti za griješnike iz mog ummeta" (imam Ahmed, hadis je vjerodostojan). Ovo znači da će samo muslimani na Sudnjem danu imati udjela u Poslanikovom, sallAllahu alejhi we sellem, šefa'atu. Također, ovo znači da nema zagovorništva (šefa'ata) za one ljude koji obožavaju nekog drugog mimo Allaha, subhanehu we te'ala, koji pomoć traže od kaburova (grobova), turbeta, kipova i drugih lažnih božanstava mimo Allaha, dželle we ala. Džabir ibn Abdullah, radijAllahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik sallAllahu alejhi we sellem, rekao: "Ko preseli na Ahiret ne čineći Allahu širk ući će u Džennet, i ko preseli čineći širk Allah ući će u vatru (džehennemsku)" (Muslim).


ZENSKA DJECA I NAFAKA-dz.a

Kada je rijec o radjanju zenske djece i njihovoj vezi u pogledu povecanja nafake vazno je napomenuti:
Uzviseni Allah je dobro upoznat da vecina roditelja vise voli dolazak muske djece na svijet pa je bio potreban jedan poticaj u pogledu veceg usmjeravanja paznje iodgoja prema zenskoj djeci. Taj poticaj se ogleda u izreci da su zenska djeca povod uvecanju nafake i pribavljanju dobra porodici.
A Poslanik Muhammed s.a.w.s. je isparvan odgoj troje zenske djece povezao sa ulaskom u Kucu vjecnosti.
"Ko bude imao obavezu brinuti o svoje troje zenske djece, pa ih lijepo odgoji, poudaje i bude lijepog vladanja prema njima, pripast ce mu Dzennet!"
Ukoliko covjek bude zelio da njegov zivot bude bez stressa, problema i upotpunoj harmoniji , nece se previse sekirati za nafaku, te neka prihvati Boziju odredbu sa zadovoljstvom.
Promotrimo li nas svakidasnji zivot, vidjet cemo da postoje stvari bez kojih bismo uistinu mogli organizovati nas zivot a da pri tome ne osjetimo nikakav gubitak. Uvjerit cemo se da neke stvari, koje je danasnja napredna civilizacija stavila u prioritete zivota, ustvari ne spadaju tamo vec u luksuz, koga se covjek moze vrlo laHko odreci.
Neke vrlo jednostavne stvari unose srecu u zivot, malo hrane covjeka cine zdravim, a skroman zivot covjeka cini sretnim.
Pozabavimo se ibadetom, iskazivanjem pokornosti i poslusnosti Stvoritelju, a ne onim sto dunjaluk donosi, jer ono sto dunjaluk daruje je vrlo ograniceno u odnosu na ono sto je dar Vjecnosti, a to je nafaka i obilje bez granica.

"Dvije riječi lahke na jeziku teške na vagi a drage Milostivom: SUBHANELLAHI VE BI HAMDIHI (veličanstven neka je Allah i hvaljen je On), SUBHANELLAHILAZIM (veličanstven je Allah i Uzvišen)".

Neka je uzvišen Onaj koji je na nebu sazviježđa stvorio i u njima dao svjetiljku i Mjesec koji sja. On čini da se noć i dan smjenjuju, to je pouka za onoga koji hoće da razmisli i želi da bude blagodaran. (Furqan, 61-62)



"Žena će možda trpijeti siromaštvo, ružnoću i zaokupljenost svoga muža, ali će veoma rijetko trpjetii njegovu lošu narav."



Od Abdullaha b. Omera, radijallahu anhu, prenosi da je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: „Blago se usamljenicima“, tri puta. Rekoše: Allahov Poslaniče, a ko su usamljenici? On reče: „Dobri ljudi, rijetki među lošim ljudima, onih koji ih mrze više je od onih koji ih vole.“


Jednog dana kaže Ljubav Prijateljstvu:zašto postojiš ti,kad vec postojim ja?A
Prijateljstvo ce:ja nosim osmjeh tamo gdje ti nosiš suze..



Jednoga dana, jedan dobrostojeci otac odveo je svoga sina
da provede jedan dan i noc s veoma siromasnom porodicom
koja nije imala novaca za trosenje.Drugog dana po povratku
kuci, otac priupita sina o tome kako je on dozivio taj susret
sa siromastvom i sta misli o svemu tome.Decak odgovori:
Tata ovo je jedno veliko iskustvo za mene.Vidio sam da mi
imamo jednog psa a oni imaju cetiri, mi imamo lep bazen
pred nasom kucom a oni imaju reku i ravnicu kojom ona tece,
mi imamo stakleni krov a oni imaju nebo i mesec i zvezde,
mi imamo krasan trem s velikim vrtom a oni imaju iza kuce
citavu sumu. I dok je sve to govorio, otac je od zaprepascenja
ostao bez reci.Na kraju jos sin je dodao:Hvala ti tata,sto si mi
pokazao koliko smo siromasni.



Dunjaluk je putovanje. Kratko, iako se nama čini dugim. Rođenjem započinjete putovanje, a smrću ga završavate. Sređujete li dokumentaciju? Spremate li kovčege?
''I onim, što vam je potrebno za put, snabdijte se. A najbolja opskrba je bogobojaznost.



"Ko od Allaha dz.s., bude iskreno molio da postane sehid - Allah ce mu podarit stepen sehida pa makar umro na svojoj postelji!" (Sunen Ebu Davud, br.1522.)



Ehlu sunnet vel džemat su svi oni koji su na Uputi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i njegovih ashaba (tj. na onome na čemu su oni bili) u znanju i akidi, na riječi i djelu, u adabima i ahlaku; a to je u stvari selef ovog Ummeta, tj. prve generacije i svi oni koji ih slijede u onome na čemu su bili do Sudnjeg dana. Nema sumnje da je Ehli sunnet vel džemat na pravom putu, čak šta više on je jedini na ispravnoj akidi, tj. na onoj na kojoj je bio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, i njegovi ashaba. Ispravnost svih ostalih sekti se mjeri spram usklađenosti njihovog razumijevanja i tumačenja vjere spram sa akidom Ehli sunneta vel džemata. Za mua'tezile, kaderije, havaridži, eš'arije, meturidija i njima slične znamo da su skrenuli sa pravog puta (i to ne svi u istoj mjeri) baš zato što su se razišli sa akidom Ehli sunneta vel džemata. Dovoljno je časti nazivu Ehli sunnet vel džemat to što svaka sekta nastoji da se okiti njegovim perjem. A pravi prepoznatljivi znak pripadnosti neke grupe Ehli sunnetu vel džematu je njeno slijeđenje onoga na čemu je bio selef ovog ummeta
Selefije su oni koji slijede selef ovog ummeta u onome na čemu su bili od vjere, a selef ovog ummeta su prve tri generacije muslimana od pojave islama. Kaže Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, u rivajetu od 'Imran ibn Husajna, radijallahu anhu: "Najbolja generacija u mom ummetu je moja generacija (ashabi), zatim oni poslije njih a zatim oni poslije njih". (Buharija) Prema tome, one koje danas nazivaju selefijama oni nastoje da slijede prve tri generacije ovog ummeta. Pa tako te selefije danas predstavljaju Ehli sunnet vel džemat.
Podjela selefija je rezultat slijeđenja strasti, slijepog slijeđenja određenih ljudi, međusobne netolerantnosti, želje za isticanjem, pristrasnosti, sklonosti strančarstvu, različitog tumačenja nekih savremenih pitanja i slično, što se uglavnom vraća na ljudske slabosti i mahane a ne na samu akidu i menhedž. Tako ova podjela nije toliko pogubna kako bi se moglo nekome učiniti na prvi pogled. Ve billahi tevfik.


Kaže Imam Ahmed: "Nemoj mene slijediti, niti Malika, Šafiju ili Evzaija, nego uzmi odakle su oni uzeli" (misli na Kur'an i Sunnet), takođe kaže: "Onaj ko odbije hadis Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, on je na rubu propasti"


ljudi bi trebali imati kvalitetu bez cijene..




A vjernici i vjernice su prijatelji jedni drugima: traže da se čine dobra djela, a od nevaljalih odvraćaju, i molitvu obavljaju i zekat daju, i Allahu i Poslaniku Njegovu se pokoravaju. To su oni kojima će se Allah, sigurno, smilovati. - Allah je doista silan i mudar.(Et-tevba 71)



Da Allah kažnjava ljude prema onome što zasluže, ništa živo na površini Zemljinoj ne bi ostavio; ali, On ih ostavlja do roka određenog, i kad im rok dođe - pa Allah dobro zna robove Svoje. (Fatir 44)



Njima ce Gospodar njihov na Pravi put ukazati i oni ce ono što žele ostvariti.Onima koji neće da vjeruju doista je svejedno - opominjao ih ti ili ne opominjao - oni neće vjerovati.Allah je zapečatio srca njihova i uši njihove, a pred očima njihovim je koprena; njih čeka patnja golema. (El-Bekare 5-7)




Stoga su ti roditelji nezadovoljni tvojim djelima, žena uznemirena želeći rastanak, dok braća i bližnja rodbina ne žele da te sretnu, pa si među njima potišten i tužan. Tada si osjetio i pogledao sebe okom stranca, pa si se navikao sa strancima koji su tebi slični, a osjećao si se usamljeno sa prijateljima i rođacima, pa si se sam prihvatio puta ka Allahu, pa ako se strpiš na tvrdoći puta i podneseš poniženja i nezgode kratak period, budeš skroman prema ovoj prezrenoj kući (dunjaluku), tvoje strpljenje će te dovesti do kuće spasa; čija je zemlja lijepa, a vrtovi i bašče zeleni, plodovi na drveću, a rijeke pitke...“





Dosao novi efendija djeci u mekteb, pa se kroz razgovor upoznaje sa njima.
"Kako se ti, sine, zoveš?", upita djecaka u prvom redu.
"Zovem se Fatih."
"Baš lijepo ime. Ti onda sigurno znaš proučiti Fatihu!"
Dječak veselo potvrdno odgovori i na efendijino zadovoljstvo prouči tu suru.

"A kako se ti zoveš?", upita dalje jednu djevojčicu.
"Moje je ime Kevser", odgovori djevojčica.
"Kako lijepo ime, ti mora da znaš proučiti suru Kevser! (Inna eatajna)"
Tako i djevojčica prouči suru prema svom imenu.

Tada efendija primijeti kako se jedno dijete
stalno sakriva iza stola, pa i njega upita za ime, a dječak ce:
"Ja se zovem Jasin, ali me svi zovu Subhaneke."




"Ja sam putnik koji traži istinu, ljudsko biće u potrzi za značenjem ljudskosti, i građanin koji traži dostojanstvo, slobodu, stabilnost i blagostanje u hladovini Islama. Ja sam slobodan čovjek koji je svijestan svrhe njegovog postojanja i poziva, uistinu, moja molitva i moje žrtvovanje, moj život i moja smrt,je sve za Allaha, Koji vodi brigu o svijetovima; On nema druga. Ovo mi je naređeno i ja sam među onima koji se pokoravaju Njegovoj Volji. Ovo sam ja. A ko si ti?"



" pa, koju blagodat Gospodara svoga poričete?! Neka je uzvišeno ime Gospodara tvoga, Veličanstvenog i Plemenitog!(Ar-Rahman,78-79)Kuran "




Imam Malik ibn Enes je u snu vidio Meleka smrti ( u narodu poznatog kao Azrail ), te ga upitao“ Koliko mi je ostalo od života“, Melek smrti je pokazao na svojih pet prstiju. Ibn Enes ga je ponovo upitao „Da li to znači pet godina, pet mjeseci ili pet dana“, prije nego je uspio čuti odgovor prenu se iz sna.
Otišao je kod nekoga ko je znao tumačiti snove, nakon što mu je ispričao svoj san taj čovjek ( tumač snova ) mu je rekao“ Kada je Melek smrti pokazao na pet prstiju, nije mislio na pet godina ili pet mjeseci, mislio je na pet stvari koje samo Allah swt zna“, te je citirao sljedeći ajet“

.”Samo Allah zna kad će Smak svijeta nastupiti, samo On spušta kišu i samo On zna
šta je u matericama, a čovjek ne zna šta će sutra zaraditi i ne zna čovjek u kojoj će
zemlji umrijeti; Allah, uistinu, sva zna i o svemu je obaviješten.(Luqman,34)

Kada se halifa Harun Er-Rešid razbolio bolešću koja je uzrokovala njegovu smrt, rekao je svojim pomoćnicima da odu I iskopaju mu kabur (mezar) tako da ga on može vidjeti prije nego mu dođe Melek smrti. Nakon što je kabur (mezar) iskopan, zamolio je svoje pomoćnike da ga odnesu do njega. Pri dolasku do svog kabura (mezar) pogledao je prvo u kabur (mezar), a zatim prema nebu I rekao “ O Allahu, Ti čija vlast nikad ne prestaje, smiluj se onome čija je vlast doživjela kraj”

Jednog dana je Poslanik s.a.v.s otišao na na ukop jednog dječaka te je tu zatekao majku tog dječaka kako sjedi I plače plače, upita je Poslanik s.a.v.s “Zašto plačeš”. Ona odgovori” O Allahov poslaniče, da li je moj sin u Džennetu ili u Džehennemu?”. Tad joj je Poslanik s.a.v.s odgovorio”O Allahov robe, Allah zna bolje njegovo stanje od mene”.

Poslanik s.a.v.s. je rekao” Duša vjernika se pretvori u Džennetsku pticu nakon smrti” ( Ovaj hadis znači da će nakon što vjernik umre, njegova duša boraviti u Džennetu u obliku džennetske ptičice sve do dana proživljenja, kada će je Allah swt vratiti u njeno prvobitno tijelo)


RADJAJTE DJECU LIJEPE MUSLIMANKE
U mezaru,otkucaj moga srca
jedna rijec,uceci KUR"AN,stijena puca.
&
Kako je lijepa Muslimanska smrt
vali mora zelenoga,kriju skoljku srca moga.
&
Sine ALLAH te je odabrao.KUR"ANOM TE DAROVAO
Bosna ti je sveta zemlja,eh,moja kceri,oka dva bijela
smrt je perka u grudima
Bosnu nedaj dusmanima
krv je vatra gazijama.
&
Radjajte dijecu,lijepe muslimanke
jer to je najveci dar od Boga,i nit roda tvoga.
i pustinja procvjeta,rodise se sina dva
i ako,opet sutra ALLAHU,ja te molim
dijecu nasu pocnu klati.
ALLAHU ja te volim,krv za Bosnu cu moju dati.
&
Allah, Allah Hakk Allah
Allah, Allah dzellallah
Allah, Allahu Allah
La ilahe illallah



Moramo shvatiti da je - obuzimanje našeg srca, razuma i vremena nečim drugim mimo ljubavlju prema Allahu i spoznajom Njega Uzvišenog - od glavnih razloga skretanja sa Pravog puta, puta vjere i morala. Onaj ko ne zna zbog čega je stvoren i šta se od njega očekuje, sigurno je da će se izgubiti u dunjaluku i sigurno je da će ga šejtan navesti na svako loše djelo, sve dok ne bude spoznao Allaha, Uzvišenog i Slavljenog.


Da bi bio sretan zapamti sledeca jednostavna pravila;
1.Oslobodi srce mrznje
2.Oslobodi glavu briga
3.Zivi jednostavno
4.Pruzaj mnogo
5.Ne ocekuj previse


a sam muslimanka. Ja se ne izvinjavam nikome zato sto svoje telo zastirem od tudjih pogleda niti se izvinjavam zato sto boravim u dzamiji i klanjam namaz. Ja sam svesna Ahireta i ne robujem dunjaluku. Moj Gospodar je Allah Uzviseni i ja se samo Njemu pokoravam, ponosna na svoju veru i svoj Put. Dalje diskusije nema!!!


Premalo je slobode
jer u novom svijetu
predanost obvezama
nije pruženje ruke koja traži ideale,
već gramzivost i želja da postanemo bolji
od svih koji nalik nama bolje glume
i tupo se hrane sjajem onoga što stiču,
dok nesvjesni postaju roblje odabranih,
žrtve svoje pohlepe.
Sami sebe bacismo u okove,
nemoć osjetimo tek kad prekasno naslutimo
da mirni možemo bolje..


Proslost ne mozemo promijeniti, ali na buducnost mozemo utjecati. Neizvjesnost ne mozemo izbjeci, ali sigurnost moramo traziti. Povjerenje je stvar odluke, ali odgovornost je stvar principa...


AKO PITAS KO SAM JA, RECICU TI PA NEK ZNAS NEPRIJATELJ MUSRIKA JEDAN OD MUWEHIDA.
AKO PITAS STA JE MOJ DIIN ONDA DODJI DA TE PODUCIM: TEMELJ NJEGOV JE TEWHID POSLAT RESULIMA SVIM.
AKO PITAS KO JE MOJ BOG,NIKO SEM ALLAHA JEDINOG ,,NIKOG MU NE PRIDRUZUJEM SAMO NJEMU ROBJEM.
AKO PITAS KO SAM JA RECICU TI PA NEK ZNAS, MUM`MIN SAM U ALLAHA JEDNOG I JEDINOG


Ljubav u osnovi nije zabranjena niti pokuđena
vjerom, jer srca su robova u ruci Milostivog i On ih okreće kako želi.
Najslabiji je vjernik onaj ko u svojoj ljubavi pretjera i ne bude se bojao
Milostivog. To je onaj koga je ljubav odvratila od Pravog puta, od lijepih
postupaka i pohvalnih djela. Taj je prekinuo čvrstu vezu s Allahom, dž.š.,
otišao u krajnost i pretjeranost i ostavio put upute i zdravog razuma..



Čuvaj se troga, spriječićeš šejtanu prilaz:
-nikada se ne osamljuj s tuđom ženom pa makar govorio da je podučavaš Kur'anu;
-nikako ne idi vladaru makar govorio da mu naređuješ činjenje dobra, a zabranjuješ činjenje zla;
-ne sjedi sa novatorom u vjeri jer će ubaciti otrov u tvoje srce i tako ti pokvariti vjeru.


"Gospodaru moj, učini prostranim moja prsa i olakšaj zadatak moj." Ovo je dova Mussa a.s.


Zadovoljan sam sto mi je Allah Subhanehu ve Teala
Gospodar,zadovoljan sam sto mi je vjera Islam,i zadovoljan sam sto mi je poslanik Muhammed salallahu alejhi ve sellem.
Ja Rahmanu smiluj se meni,mojim roditeljima,i svim vjernicima i vjernicama ,jer Ti si najmilostiviji.
Ja Allahu podari nam dobro na ovom i budućem svijetu.
Ja Allahu uputi nas na činenje onih djela sa kojima si Ti Subhanehu ve Teala zadovoljan a sačuvaj nas onih djela s kojim Ti nisi zadovoljan.(AMIN)



# Onoga ko poslije svakog namaza prouci Ajeti-kursijju, samo smrt dijeli od ulaska u Dzennet
# "La havle ve la kuwete illa billah" - su rijeci koje lijece od 99 bolesti, od kojih je najlaksa briga
# Nema zabrane zenidbe/udaje izmedju dva bajrama
# Ko ukaze na dobro, ima nagradu kao i onaj koji uradi to djelo
# Ko prouci Kul-huvallahu ehad deset puta, Allah ce mu u Dzennetu sagraditi dvorac
# Sudbinu ne moze sprjeciti nista osim dove
# Najbolje sto je dato covjeku, vjerniku je lijepa narav
# Kada muz i u sali kaze zeni da joj daje rastavu braka, ona je prema islamskim propisima zaista razvedena od njega
# Sadaka sprjecava ruznu ili zlu smrt, gasi Allahovu, swt, srdzbu i pomaze lijecenju bolesnih clanova porodice
# Djevojka se ne smije udati bez oceve dozvole


Trideset sam godina tražio Allaha,tražio iz ljubavi, bez nade i straha!
Naposlijetku tajne bijahu osvijetljene,On je u biti Onaj koji traži mene!


...Ja ne pravdam sebe, ta duša je sklona zlu, osim one kojoj se Gospodar moj smiluje. Gospodar moj zaista prašta i samilostan je.'' (Jusuf, 53)



Bilježi imam Muslim u svome Sahihu također od Abdullaha ibn Mes'uda, radijallahu anhu, da je rekao: "Kome je drago da sretne Allaha sutra (tj. na Sudnjem danu) kao musliman neka čuva ove namaze i odazove im se kada god bude pozvan na njih, jer doista je Allah propisao vašem Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, sunnete upute a doista su oni od sunneta upute. Kada bi vi klanjali namaze u vašim kućama kao što klanja onaj koji nije došao u džemat u svojoj kući, ostavili bi praksu svoga poslanika, a ako bi ostavili praksu svoga poslanika otišli bi u zabludu. Nema ni jednog čovjeka koji se očisti za namaz, i to lijepo uradi, zatim se uputi ka nekoj od ovih džamija, a da mu Allah ne upiše za svaki korak koji napravi dobro djelo, uzdigne ga za jedan stepen i obriše mu s njim jedno loše djelo. Doista sam nas (ashabe) vidio da niko od nas ne napušta namaz u džematu osim licemjer čije je licemjerstvo bilo poznato. Čovjek bi bio doveden na namaz i morala bi ga dvojica ljudi pridržavati kako bi se uspravio i stao u saff." (Muslim, 257., 654.)


"Imam Ahmed prenosi od El-Esweda ibn Seri'a da je ALLAHOV Poslanik,s.a.w.s,rekao:
"Cetiri ce se osobe pravdati na Sudnjem Danu;
Gluh covjek koji nista nije cuo,lud covjek,oronuo starac i covjek koji je umro u periodu izmedu dva Poslanika.Onaj koji je bio gluh reci ce:
"Moj GOSPODARU,kada je Islam dosao, ja nista nisam cuo.'
Luda osoba ce reci:'Moj GOSPODARU,,kada se Islam pojavio,djeca su na mene izmet bacala.'
Oronula stara osoba ce reci:'Moj GOSPODARU,kada je Islam dosao,ja nista nisam razumio.'
Onaj koji je umro u razdoblju izmedu dolaska dvojice Poslanika,reci ce:'Moj GOSPODARU,nije mi dosao TVOJ Poslanik.'
ON ce uzeti od njih obecanje da ce MU pokorni biti pa ce im narediti da udu u Vatru.
Tako mi ONOGA u CIJOJ je RUCI dusa Muhammedova,kada bi usli u Nju,bila bi im hladna i spasonosna.'"
(Tefsir ibn Kesir,str.745).

Otvoreno pismo Imada el-Misrija braći muslimanima u BiH

Piše: Hafiz Imad el-Misri
Bismillahi-rrahmani-rrahim, draga moja braćo, esselamu alejkum. Zahvala pripada samo Allahu subhanehu ve te’ala, salavat i selam na našeg miljenika Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem. Prije svega, želim da vam kažem da vas volim u ime Allaha, i samo Allah zna, koliko mi je bilo teško tokom moga iskušenja, što sam bio razdvojen od vas. Možda mi nećete vjerovati, ali osjećao sam da sam u zatvoru tijelom, a dušom s vama. Samo je Allah subhanehu ve te’ala, Onaj, koji je zasadio ljubav moju prema vama. Najbolje doba moga života je bilo sa vama, džihad i dava na Allahovom putu, i najbolji moji prijatelji i braća ste bili vi. Znao sam šta me slijedi, jer sam bio obavješten, ali moje srce nije dalo da odem od vas i da vas napustim. Ipak, Allahova subhanehu ve te’ala odredba je bila da se razdvojimo, a samo On zna šta je najbolje. 

U zatvoru nije bilo lahko, naprotiv, bilo je teško, ali od toga mi je bila teža moja udaljenost od vas, ali još teže od svega toga je kada sam čuo šta se desilo među pojedincima od vas u mom odsustvu. Fitna, razmimoilaženje, napad jednog na drugog, osvete zbog svog vlastitog mišljenja, a ne zbog islama, nepoštivanje pojedinih od vas učenjaka, okupljanje nekih daija masa oko sebe želeći da budu samo uz njega …, a znamo da gore spomenuto dolazi zbog slabosti imana, zaboravljanja da ćemo napustiti ovaj svijet, slijeđenja prohtjeva, …. Mnogo sam se iznenadio kada sam saznao da se pojedinci pozivaju na mene i miješaju me u tu problematiku, iako znaju da sam bio godinama odsutan. Da vam kažem, braća koja su bila u mojoj blizini znaju, da sam skoro svo vrijeme, dok sam boravio u BiH, provodio i posvećivao ga upravo vama, braći, veoma često i na uštrb moje porodice. Počeo sam sa vama od samog početka vašeg islama, od osnovnog značenja islama itd., i nedugo zatim svjedoci smo bili lijepih plodova naše dave. Mnogi su prihvatili davu i počeli je praktikovati onako kako treba. Dok smo bili zajedno, nije bilo nekih razmimoilaženja, nekih grupacija, niti tekfirovaca. Bilo je dosta daija prisutnih, bili smo kao jedno tijelo, međusobno smo se poštivali, pa nije niko uspio, naravno uz Allahovu pomoć, da pokvari odnose među daijama. Posebno me iznenađuje, to što neki uzimaju kao dokaz za neke svoje mes'ele, moj govor i to djelimični, ili neke odlomke iz mojih dersova, poput dersa 'Veliki širk'.

Tumače nešto po svom nahođenju i kada nađu nešto od moga govora na tu temu, odmah se drže za mene i kažu 'Imad je to rekao' ili 'Imad misli tako', a ne znaju ili djelimično poznaju moje pravo mišljenje i shvatanje iste. Još uvijek sam živ, zašto me ne pitaju? Nema pravo niko da priča nešto u moje ime, što nisam rekao. Još čudnije od toga je kad kažu: 'Imad se promijenio, promijenio je mišljenje’, a nisu me ni pitali za to isto mišljenje. Ne bi bilo lijepo sa moje strane da spomenem poimenično te pojedince, jer zaista vas još uvijek sve volim i cijenim. Stoga vam sa ovog mjesta poručujem da vas volim u ime Allaha i da nisam pristrasan ni jednoj grupi niti udruženju, i sa vama sam sve dok budete slijedili put ehlu suneta vel džemata. I znajte, ako sam promijenio neko mišljenje, shvativši da je drugo bolje, nije me stid da kažem da sam pogriješio u prvom mišljenju i prihvatio drugo. Lijep uzor u tome su mi četvorica imama kada su rekli: 'Mi mislimo danas nešto, a sutra to isto promijenimo' ili 'Vagajte moje mišljenje na osnovu Kur'ana i sunneta, pa kad nađete da moje mišljenje nije u skladu sa istima, bacite od zid moje mišljenje'.

Pošto sam došao do saznanja da pojedinci koriste moj tekst "Veliki širk" kao dokaz o proglašavanju kafirima onih koji se dotaknu glasanja, odlučio sam, uz Allahovu subhanehu ve te’ala pomoć, da kažem sljedeće: To je govor koji sam rekao u doba džihada i govor je bio općenit, podučavanje ljudi u globalu o propisu velikog širka, upozoravanje ljudi od činjenja širka, od suđenja ljudima zakonom mimo Allahovog subhanehu ve te’ala zakona.... i pravo ljudi, onih koji su prihvatali davu, je bilo da im kažemo sve ono što im je potrebno, a naravno nismo ih podučavali samo tom propisu, nego i drugim propisima vezanim za akaid, fikh i ostale grane islamske nauke. Kada se uzme moj govor kao fetva, pa se tekfiri, naziva kafirom, nevjernikom, svaki onaj koji glasa ili svaki sudija, ili policajac, ili vojnik, to je veliki promašaj. Ne možete reći da sam ja bio takav. Po pitanju propisa 'koga tekfiriti' velika razlika je kada se kaže u globalu, odnosno općenito 'onaj koji radi tako i tako je kafir', i kad se prozove neko po imenu i kaže 'taj i taj je kafir' (tekfir el-muajjen). Ta tematika je nešto što je poznato kod svih učenjaka. Primjer spomenutog, nalazimo u doba imam Ahmeda (poznato je bilo da su u njegovom dobu za Kur'an govorili da je stvoren), a generalni propis je 'da onaj koji smatra da je Kur'an stvoren je kafir', ali kada bi neko lično rekao da je Kur'an stvoren, ne bi ga odmah proglasili kafirom, nego bi se vratili na njega i vidjeli da li je pri njemu neznanje ili ima neko pogrešno tumačenje te'vil, ili, ili… I tek tada bi mogli donijeti sud o istom. Sve je to bitno za fetvu.

Također, u islamu imamo granu pod nazivom 'Šeriatska politika', pa ako braća daije nisu naučile ovu granu, pa daju fetve oko gore spomenutog, kako oni misle, neka znaju da je to veliki promašaj. Godine, mislim '96 ili čak '97, mišljenja smo bili da ne treba da se izlazi na glasanje, ali ipak, s obzirom da je tema škakljiva, istu smo stavili na sto da je razmotrimo, vjerujte zaista smo bili u velikoj dilemi. Okupili smo 'šeriatsku šuru' na kojoj su bile sve daije. Tu tematiku smo poslali učenjacima u arapski svijet, sve do u detalje, stanje tadašnje u BiH, sa ciljem da čujemo šta kažu, odnosno da nam daju fetvu po tom pitanju. Tada je stranka SDA bila da kažemo 'najblaža od najgorih', jer nijedna nije bila islamska. Šta su učenjaci odgovorili? Odgovor je bio pozitivan, znači da idemo na glasanje. Braćo, ne zbog toga da poštujemo tagutski zakon ili zbog ljepote SDA, jer je ista zaudarala na korupciju i belaj, nego da smanjimo štetu za muslimane. Odmah smo promijenili naše dotadašnje mišljenje, i uputili smo braću da glasaju. To je bilo moje mišljenje tada, koje sam izjavio pred svima, znači nisam ga tek sada promijenio, nego tada.

Da ne idemo daleko braćo, evo nam najsvježiji primjer, primjer Egipta sada. Poznato vam je da u Egiptu ne vlada šeriat, osim u nekim manjinskim pitanjima, poput pitanja i propisa braka i razvoda, zatim pitanja nasljednog prava, mada su i tu upetljali svoje prste, pa ga, kako kažu 'preuredili'. Nakon revolucije, 25. januara 2011. godine, bilo je glasanje za promjenu po pitanju 5 predmeta dotadašnjeg zakona, da li glasati za 'DA' ili 'NE.' Većinski dio naroda je čekao odgovor islamskih učenjaka po tom pitanju. Odgovor svih velikana selefijskih, poput Muhammeda Hassana, Muhammeda Husejna Jakuba, Mustafe Adevija i mnogih drugih, je bio da se izađe na glasanje i kaže 'DA' za promjenu tih predmeta, jer je u pitanju interes muslimana. Zar nam ovi učenjaci nisu uzor. Pa i ako neprihvatimo njihovo mišljenje, ne smijemo smatrati da su oni, koji su suprotnog mišljenja, u zabludi ili da su kafiri, ili jednostavno da ih napadamo.

Braćo, zašto nemamo široka prsa, pa da prihvatamo jedni druge, bez obzira kakvo mišljenje imali u odnosu na naše. Što svaki od nas ne kaže sebi 'možda moje mišljenje nije ispravno'. Imam Šafija, rahimehullah je rekao: "Moje mišljenje je ispravno, a postoji mogućnost i da sam pogriješio. A mišljenje mog suparnika je pogrešno, a postoji mogućnost i da je pogodio." Naravno, ja pričam u okviru mes'ela, koje su sebeb razdora među braćom trenutno. I na kraju će biti oni koji su pogodili, i oni koji nisu pogodili, a nećemo reći da je neko od tih u kufru ili zabludi, ili može biti i to da obje strane ne znaju da definišu stvarnu suštinu propisa oko tog pitanja, pa nijedna strana nije potrefila, a razilazili su se bez prava, a to je činjenica u većini vašeg trenutačnog stanja. Neću reći da je to stvar vašeg nijeta, jer smatram da su vaša srca čista, ali među vama ima dosta nedostataka po pitanju poznavanja arapskog jezika, a naravno i poznavanja šeriatskog znanja.

Još nešto braćo, bit će i u budućnosti, ne samo glasanja za izbore, nego raznih pitanja, koja se tiču vas i vašeg naroda, pa nemojte da žurite, konsultujte se sa učenjacima uvijek, iznesite im vaše tadašnje stanje i čekajte fetvu od njih.
Koga da pitamo? Pitajmo učene. Ko su učeni? Oni za koje veliki učenjaci kažu da su zaista učeni. Tada se nećemo naći u dilemi, a imat ćemo opravdanje kada sretnemo našeg Gospodara subhanehu ve te'ala na Sudnjem danu.
Molim Allaha subhanehu ve te'ala da ovaj govor dobro razumijemo i shvatimo, i da spusti Svoju milost na nas, i da učini da se volimo u ime Njega.

Imad El-Misri


Hakim b. Hizam,radijallahu anhu,ispricao je sljedece:"Dok je bio s ashabima,Posnlanik s.a.v s. upita ih:"Cujete li sto ja cujem? "Nista ne cujemo",odgovorise oni.On rece:"Ja cujem skripanje nebesa,a prilici im da skripe:na njima nema mjesta koliko pedalj a da na njemu nije melek na sedzdi ili na stajanju.


ES SELAMU ALEJKUM .SVIM CLANOVIMA GRUPE --ISTI EZAN ZOVE NAS--u dogovoru admina donijeli smo odluku u vezi ponasanja u grupi....molimo vas radi hajra obostranog pri dolasku i polasku iz grupe da nazivate selam, to je osnova u vjeri i ponasanju svakog muslimana..necemo tolerisati izostavlkjanje istog..admini zadrzavaju pravo odabira i opmene clanova,kao i iskljucenje istih...molimo vas da nas ne dovodite u situaciju da moramo izbacivati iz grupe..mi smo ovdje zbog vas..molimo Uzvisenog Gospodara da se nase druzenje nastavu u dzennet Firdewsu,,,,Allahumme amin..es selamu alejkum


Imam pravo da ne znam,ali i obavezu da učim.Imam pravo da pogriješim,ali i obavezu da grešku priznam i ne ponovim.Imam pravo da padnem,ali i obavezu da ustanem. Imam pravo na slabosti,ali i obavezu da ih prevazilazim.Imam pravo na svoje stavove, ali i obavezu da ih preispitujem.Imam pravo da me poštuju,ali i obavezu da poštujem druge. Imam pravo na slobodu,ali i obavezu da poštujem slobodu drugih!



Rekao je Poslanik savs: "Sjecajte se ubice svih strasti (smrti)." (Tirmizi)




Vrste kufra 
Šejhul-Islam Muhammed ibn AbdulVehhab 

Kufr (nevjerstvo) se dijeli na dvije vrste. Prva vrsta: Kufr koji izvodi iz vjere a dijeli se na pet podvrsta:
1. Kufr utjerivanja u laž (negiranja) Kaže Uzvišeni: “A ima li nepravednijeg od onoga koji o Allahu izmišlja laži ili poriče Istinu koja mu dolazi? I zar nevjernicima nije mjesto u Džehennemu?” (Prevod značenja, El-‘Ankebut, 68)
2. Kufr odbijanja iz oholosti uz priznavanje da je Istina
Kaže Uzvišeni: “A kada rekosmo melecima: ‘Poklonite se Ademu!’ – oni se pokloniše, ali Iblis ne htjede, on se uzoholi i posta nevjernik.” (Prevod značenja, El-Beqare, 34)
3. Kufr sumnje
Kaže Uzvišeni: “I uđe u vrt svoj nezahvalan Gospodaru svome na blagodatima, govoreći: ‘Ne mislim da će ovaj ikada propasti, i ne mislim da će ikada Smak svijeta doći, a ako budem vraćen Gospdoaru svome, sigurno ću nešto bolje od ovoga naći.’ I reče mu drug njegov, dok je s njim razgovarao: ‘Zar ne vjeruješ u Onoga koji te je od zemlje stvorio, zatim od kapi sjemena, i najzad te potpunim čovjekom učinio? Što se mene tiče, On, Allah, moj je Gospodar, i ja Gospodaru svome ne smatram ravnim nikoga.” (Prevod značenja, El-Kehf, 35-38)
4. Kufr okretanja
Kaže Uzvišeni: “Mi smo nebesa i Zemlju i ono što je između njih mudro stvorili i do roka određenog, ali nevjernici okreću glave od onoga čime im se prijeti.” (Prevod značenja, El-Ahqaf, 3)
5. Kufr licemjerstva
Kaže Uzvišeni: “To je zato što su vjernici bili, pa nevjernici postali, i onda su im srca zapečaćena, pa ne shvaćaju.” (Prevod značenja, El-Munafiqun, 3)
Druga vrsta: Mali kufr, koji ne izvodi iz vjere, i to je nezhavlanost na blagodatima.
Kaže Uzvišeni: “Allah navodi kao primjer grad, siguran i spokojan, kome je u obilju dolazila hrana sa svih strana, a koji je nezhavlana na Allahovim blagodatima bio, pa mu je Allah zbog onoga što je radio dao da iskusi i glad i strah.” (Prevod značenja, En-Nahl, 112)



....Sad sam shvatio: to je prijateljstvo,ljubav prema drugome.
Sve drugo moze da prevari to ne moze. Sve drugo moze da izmakne i ostavi nas puste, to ne može, jer zavisi od nas.
Ne mogu da mu kazem : budi mi prijatelj. Ali mogu da kažem, biću ti prijatelj. Ali, bilo ovako ili onako,u njegovo prijateljstvo nisam mogao sumnjati.
Zavolio sam ga, znam po tome što mi je postao potreban, što nisam zamjerio ničemu ma šta da je rekao ili učinio, i što mi je sve njegovo postalo važno.
Ljubav je valjda jedina stvar na svijetu koju ne treba objašnjavati ni tražiti joj razloge.Pa ipak to činim, makar samo zato da još jednom pomenem čovjeka koji je unio toliko radosti u moj život.
Pitao sam ga jednom, kako to da je baš meni poklonio svoje prijateljstvo.
PRIJATELJSTVO SE NE BIRA, ONO BIVA KO ZNA ZBOG ČEGA KAO LJUBAV...
A nista ja nisam poklonio tebi već sebi...



Rekao je Allahov Poslanik Muhammed saws:
"Cuvajte se sumnjicenja,jer je sumnjicenje najlazniji govor.Nemojte prisluskivati, nemojte spijunirati,nemojte se natjecati,nemojte zavidjeti jedni drugima,nemojte se medjusobno mrziti,nemojte jedni drugima okretati ledja,budite braca,o Boziji robovi,kao sto vam je On naredio.


Dugo sam tražio sreću u grijehu,
Imao lažnu nadu i snove,
I laž je bila u mome smjehu,
Išao tamo gdje društvo me zove.
Dugo sam dugo ja griješnik bio,
Sada se kajem svaku minutu,
Allahu dragom na sedždu padam,
I želim biti na pravom putu.

Tek sada vidim radost i nadu,
I sreću kakve nema na svijetu,
Allahu dragom svi sedždu čine,
Riba u vodi, ptica u letu.

Allah je jedan i milostiv,
On pruža sreću i daje znanje,
On upućuje koga hoce,
... prima dovu i pokajanje......


Onaj ko izgovara kelimei-šehadet ne pada u očaj i razočarenje, jer vjeruje da je u Allahovoj riznici sve što je na nebesima i Zemlji. Otuda je bezbrižan i smiren, jer ne gubi nadu ni u najtežim trenucima stiske i siromaštva, čak ni kad je od drugih odbačen i ponižen.


“Allah želi da vam olakša,- a čovjek je nejako biće.”
Kuran, An-Nisa, 28.




Ebu Hurejre radijallahu ‘anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, rekao: “Ne zavidite jedan drugom, ne mrzite se međusobno, ne okrećite leđa jedan drugom, ne namećite se u kupovini, nego, o Allahovi iskreni robovi, budite prava braća. Musliman je muslimanu brat, on ga neće oštetiti, niti potcjeniti, niti ga na cjedilu ostaviti. Takvaluk je ovdje i pokaza na svoja prsa, tri puta. Dosta je čovjeku zla da omalovažava svog brata muslimana. Sve što je vezano za muslimana haram je drugom muslimanu, njegova krv, njegov imetak i njegova čast.” (Muslim)



Razmisljaj o sposobnostima Najmilostivijeg,bit ces upucen prema istini,pogledaj svugdje oko sebe i dobit ces odgovore na svoja pitanja...



"Onoga Dana kada smotamo nebesa kao sto se smota list papira za pisanje. Onako kako smo prvi put iz nicega stvorili, tako cemo ponovo iz nista stvoriti - to je obecanje Nase, Mi smo doista kadri to uciniti." (El-Enbija', 104)


Ljepota razuma je u istancanosti misli...



Kada zemlja postane tijesna, i pored njezinog prostranstva, i kada se
stegne u grudima, zavapi: Ya, Allahu ya Allah! Kada nestane moći, kada
se stijesne putevi, kada se izgubi nada i kada se pokidaju spone,
zavapi: Ya, Allahu!



"Sposobnost je ono što ste sposobni da uradite. Motivacija određuje šta radite. Stav određuje koliko dobro to radite."



Ibn Tejmijje, rahimehullah, kaže: “Istina je da mnogim ljudima izgledaju problematični za poimanje šerijatski, tekstovi jer ih ne razumiju. U Kur’anu nema stvari koje se suprostavlja jasnom razumu i čulima a da se u Kur’anu ne nalazi pojašnjenje značenja istih.




Psihološki efekti zajedničkog namaza:
Dovodi do psihofizičke relaksacije
Razvija koncentraciju i pažnju
Disciplinira i jača voljne, emocionalne i kognitivne funkcije
Jača grupnu integraciju i osposobljava jedinku za timski rad
Olakšava usklađivanje zahtjeva superega sa realitetom
Pomaže u razrješavanju unutarnjih konflikta
Oslobađa od napetosti, anksioznosti, fobije i depresivnosti
Pomaže prilagođavanju grupnim standardima i vrijednostima
Razvija samopoštovanje i pomaže u prihvatanju vlastite ličnosti
Pomaže u prihvatanju i razumijevanju drugih
Razvija osjećaj individualne i kolektivne odgovornosti
Podstiče individualno sazrijevanje
Razvija socijalnu svijest
Pomaže u očuvanju socijalnih vrijednosti i standarda
Vel-hamdulillâi rabil -' âlemîn!



Val opće pokvarenosti i tjelesne golotinje, nošen mahnitanjem feminističkog pokreta, koji se razmahao u evropskim zemljama, težeci da umjetno premosti nikad nepremostive duboke psihičke i tjelesne razlike u biću muškarca i žene, zahvatio je djelimično muslimanku, koja je, sve više zanemarujući poziv majke, postala rob drugarica u Evropi. Mustafa Busuladžic (1914-1945), rhm




Mnogi su uspavani ili mrtvi na ovom svijetu i ne znaju u kakvom su gafletu. Mnogi ce u casu smrti progledati, ali tada ce biti kasno. Zato probudimo se na vrijeme, umrimo prije smrti, kako je imao obicaj reci h. Omer, r.a., a i Poslanik veli: “Ljudi spavaju, a kad umru probude se.



Od Abdullaha en-Nu'mana ibn Bešira, radijallahu anhuma, prenosi se da je rekao: "Čuo sam Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: 'Halal i haram su jasni a između njih su sumnjive stvari koje mnogi ljudi ne poznaju. Ko se bude čuvao sumnjivih stvari sačuvat će svoju vjeru i čast; a ko padne u sumnjive stvari, past će u haram (zabranjeno),



"Perfekcija tewhida je pronađena kada u srcu ne ostane ništa osim Allah, i rob je ostavljen da voli one koje On voli i ono šta On voli, i da mrzi one koje On mrzi i ono što On mrzi, i da pokazuje prijateljstvo onima prema kojima je On prijatelj, i da pokazuje neprijateljstvo onima prema kojima je On pokazao neprijateljstvo, i da naređuje ono što On naređuje i da zabranjuje ono što On zabranjuje


"A kad smo rekli melecima: "Poklonite se Ademu!"- svi su se poklonili osim Iblisa, on je bio jedan od džinnova i zato se ogriješio o zapovijest Gospodara svoga. Pa zar ćete njega i porod njegov, pored Mene, kao prijatelja prihvatiti, kad su vam oni neprijatelji? Kako je šejtan loša zamjena nevjernicima!" (El-Kehf, 50)



Elhamdulillah na Svjetlu koje razbija tamu..
Elhamdulillah na uputi srca nasih i dusa..
Elhamdulillah na dobroti, milosti, opomeni i ljepoti Tvojoj..
Elhamdulillah na najljepšem daru Knjizi savjeta, upute, lijeka za sva srca..
Elahmdulillah na najboljem uzoru, Tvome Miljeniku sallallahu alejhi ve sellem..
Elhamdulillah na snazi smiraja koju osjetimo kad Te spomenemo..



Samo onaj ko zna svoj cilj moze pronaci svoj put...Ehli sunnet we"l dzemmat




" A one koji vjeruju i dobra djela čine obraduj džennetskim baščama kroz koje će rijeke teći; svaki put kada im se iz njih da kakav plod, oni će reći: "Ovo smo i prije jeli" – a biće im davani samo njima slični. U njima će čiste žene imati, i u njima će vječno boraviti. " ( Al-Baqara 25 )


"I neka među vama bude onih koji će na dobro pozivati i tražiti da se čini dobro, a od zla odvraćati - oni će šta žele postići."Ali 'Imran.104


Samo oni koji budu strpljivi bit će bez računa nagrađeni.“
(Kur`an, Az-Zumar, 10 ajet



Ako volis bogatstvo, ne voli mene, jer ima bogatijih od mene...
Ako volis ljepotu, ne voli mene, jer ima ljepsih od mene...
Ako volis ljubav, voli mene, jer ja u ime Allaha volim tebe.




''MANIRI ZENE KAD IZLAZI IZ KUCE''
• Hidžâb (siroka i neprozirna odjeca, neupadljive boje i niukom slucaju u hlacama)
• Ne korištenje parfema.
• Lagahan hod, na takav način da se zvuk njenih cipela ne čuje, Allâh (Ta’âlâ) kaže: “…I neka ne udaraju nogama svojim da bi se čuo zveket nakita njihova koji pokrivaju." [1]
• Ako ide zajedno sa sestrom dok se u blizini nalaze muškarci, neka ne priča sa njom, što ne znači da je ženski glas avret, ali je moguće da njihov glas odvede muškarce u fitnu (kako je ruzno kad ides ulicom i na velikoj daljini cujes kako se pokrivene muslimanke smiju i glasno pricaju - svrha pokrivanja muslimanke je da ne izaziva paznju na sebe, stoga prema tome treba prilagoditi i svoje ponasanje kada se izlazi van).
• Da traži dozvolu od svog supruga, ako je udata.
• Ako se uputi na razdaljinu koja se podrazumjeva kao putovanje, da ne izlazi osim sa mahremom.
• Da se ne miješa sa muškarcima.
• Da je obdarena stidom.
• Da spušta pogled.
• Da ne skida svoju odjeću, ako bi to značilo razotkrivanje (tijela), jer zaista je Poslanik (salallahu alejhi we sellem) rekao: ”Svaka žena koja odloži odjeću u nekoj drugoj kući sem kuće svoga supruga, je zaista otkrila Sutru između nje i njenog Gospodara.''




Drage moje sestre...

Kada izabereš da nosiš hidžab kao znak pokornosti svom Gospodaru, a ne zato što ti to muž ili otac naređuju, tada si iznijela dokaz za svoj iman. Kada se pridržavaš islamskih propisa oblačenja onda drugima postane nemoguće da te tretiraju kao komad mesa i ne preostaje im druga opcija nego da te ocijenjuju na osnovu tvoje sposobnosti, inteligencije i tvojih kvaliteta, a ne na osnovu tvoga tijela i izgleda. Tebi pripada ogromna čast, ti si kao cvijet u pustinji, kao dûga u noći, onda kada se svojim pridržavanjem Allahovih propisa razlikuješ od drugih koji ih se ne pridržavaju.

Ti si sa svojom čednosti, moralom i islamskim izgledom svjetlo u našim tamnim danima. Ti si sa svojom čeličnom voljom i čvrstim ubjeđenjem krenula istim putem kao i žene Poslanika, s.a.v.s. Ti si se otrgla i oslobodila od mišljenja drugih, jedino šta je za tebe važno jeste zadovoljstvo tvoga Gospodara. Ti si sebi postavila samo jedan cilj, a to je najveća deredža u Džennetu. Ti uvijek nosiš dobrotu sa sobom i njen sjaj prelazi na druge. Tvoj hidžab nije simbol potlačenosti i ugnjetavanja, nego simbol slobode, slobode, i slobode! Ti si izabrala da ne budeš robinja ljudima nego samo Allahu, Gospodaru ljudi, i da uvijek budeš u ibadetu. Islam bdije nad tvojim dostojanstvom i tvojom ženstvenosti. Islam je taj koji se kao bedem ispriječio na putu onih koji žele da te kao jeftinu robu iskoriste za punjenje ličnog džepa. Islam je taj koji te štiti zatvarajući vrata svakom ko ima za cilj samo da te iskoristi i zloupotrijebi za svoj užitak i razonodu.

Ti si simbol čednosti, ljepote i bogobojaznosti!!! Ti si nada za prosvijetljenje i napredak ovog ummeta!!! Allah ti je ukazao čast i dao ti poseban položaj i on bdije nad tvojom čednosti...i znaj da češ zaraditi Allahovo, dž.š., zadovoljstvo pridržavajaći se Njegovih propisa



"Ti si meni,babo,uvijek govorio priče u kojima dobro pobjeđuje zlo,ljubav pobjeđuje mržnju,milosrđe grubost,pamet ludilo.krivo si me ucio,babo.Da si me učio drukčije,možda bi ogrubljela,možda bih sve lakse podnosila.Morao si mi kazati da je život period tmurnog,sivog vremena s iznenadnim a kratkim sunčanim trenutcima.Ja cu tako ucit svoju djecu.Ako pak njima sunčani intervali budu trajali duže,neće biti na gubitku.




 Je li ikad iko proniknuo u tajnu ljubavi, babo? Kada, kako, zbog cega, iz cega se radja? Je li to jedino radjanje koje ne boli? Radja li se iz kapljice rose, zvjezdanog praha, latice cvijeta, bisera suze, svjetlosti jecaja? Da se placa svim blagom svijeta ne moze se kupiti, nikakvom snagom, ucjenom, molbom, preklinjanjem iznuditi, dobrotom, cistotom, plemenitoscu osvojiti, a kad si nespreman, kad o njoj i ne sanjas, izroni odnekud i preplavi te kao plima. Razum se moze opirati, cupati, otimati, tjerati je, grcevito se braniti, pa nemocan odustati. Nocas s potpunom izvjesnoscu znam da ovo sto me ponijelo je ljubav. Odkud onda bol? Da li zbog predosjecaja da ce pravi bol tek doci?........................Ljubav je sihirbaz, babo. Pokrece zivot i u zivot vraca. Lijeci, krijepi, oplemenjuje. Sve boli, jade, tuge, gorcine potire, ne zna za prepreke. Ne priznaje zakone, regule. Jedino je ona mocna, mocnija i od vremena i od smrti. Moze i ono naizgled nemoguce nesretnog, slomljenog, izgubljenog, u trenu preobraziti u sretna covjeka. Sva sam od ljubavi, babo, a izvan toga nista nema..



Enes ibn Malik, radijallahu anhu, kaže da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve selleme, izjavio:
- Pomozi svome bratu, bio on silnik ili trpio nasilje!
- Kako da pomognemo silniku?! - začuđeno će prisutni.
- Sprečavaj ga i odbijaj da ne čini nasilje - reče Poslanik.(Buharija, Muslim i Tirmizi)



Peto pismo: "Dragi moj mužu"

Želim od tebe da vidim veliku težnju naspram moje vjere… Pa zašto me
ne savjetuješ? I zašto sa mnom ne slijediš imanske trenutke.. U njima osjećam
kao da sam u sijelu u kome se Allah subhanehu ve te`ala spominje, meleci nas
okružuju i Allah subhanehu ve te`ala nas spominje kod onih koji su kod Njega?
Velika mi je želja da te vidim kako nam ulaziš sa iskrenim osmjehom, za
kojim slijedi sjedenje sa mnom i našom djecom, da bi nam ti ispričao neku od
priča o Allahovom poslaniku, alejhi selam… Ili nam spomeneš neku priču koja
sadrži pouku i poruku… ili nam pojasniš neke šerijatske propise….
Možda ćeš mi reći: "Ja nemam tog znanja koje bi mi pomoglo da to
uradim". Pa ti kažem: Dosta je da sjedneš sa nama, narediš nekom od djece da
nam prouči nešto iz Kur`ana ili pročita nešto od govora učenjaka. Naš pogled na
tebe nije nešto zanemarljivo. Ti si tajna naše sreće, moje najdraže stvorenje.





Mudar covjek s podjednakom mirnocom prima pohvale i podnosi uvrede....



Ako te neko upita bojiš li se Allaha-prešuti odgovor,,jer ako kažeš da se bojiš-možeš se svrstati u lašce..a ako kažeš da se ne bojiš-u nevjernike...



Ako vam sve ide lahko u životu, pogledajte bolje možda idete nizbrdo..




Pretekla sam te na putu do Dženneta, inšaAllah...

Zavejali su strašni, praiskonski vjetrovi, kišama oličenja vječne besmrtne borbe dobra i zla. Sada su se naizgled sivim zloslutnim kišama čeličane kapi bijesnog horizonta, javljali kao gomila kušnje Njegove milosti i srdžbe. Dokaz, ukoričen knjigom vječnosti, za onoga koji traži mudrost, a sličan, sa onim svim, vjekovnim, odjenut ipak nešto drukčijim ruhom vremena i mjesta, donosi nova poprišta borbe. Muslimani su sada bili pred uništenjem... Razuzdanost nevjerničkog duha poput stihije olovnog oblaka se nadimala nad muslimanima. Neprijatelj je bezosjećajno napadao, palio, uništavao i ubijao, bez tračka milosti... Nisu štedjeli žene, starce, niti djecu. Tama noći dostizala je svoj vrhunac polahko, uvlačeći se u srca ljudi, gubeći im svaku nadu... Ali među njima, bilo je i onih, onih iskrenih koji znali su da zora je blizu... To su oni koji su založili duše svoje i krv svoju u vrijeme kada su svi prihvatali poraz. Takav je i bio Allahov rob, vladar Kutuz, koji je živio životom muslimana. On je sluga svog naroda i znao je da je čast vjernika sveta stvar. Musliman je ponosan i milostiv, on živi kako bi riječ Allahova bila gornja, a riječ nevjernika ponižena i donja... Neprijatelj je divljao i već dugo godina nije bio poražen. Za sobom su ostavljali pustoš, bezbroj rana i ožiljaka na čistom srcu... Ali bližio se i taj veliki dan, - džuma je. Kutuz priprema vojsku kako bi im se suprostavio, želeći da se sukobi u momentima dok hatibi budu dovili Uzvišenom Allahu. Sunce je pržilo svom žestinom, blještalo odsjajem isukanih sablji i ratničkih toka. Šejh Izudin na minberu ispruži svoje stare naborane i od sunca i vjetra ispucale ruke, te poče moliti Uzvišenog Allaha, molećivo i usrdno kao iskreno oko djeteta, glasom ljubavi, oslanjanja iz srca izlivenim: „Ja Rabb, pomozi muslimanski vojsku“ „Ja Rabbena, pomozi muslimanski vojsku“, pomozi mudžahide - svi su dovili...

Dvije vojske se sretoše kod mjesta 'Ajni Džaluta. Bitka otpoče žestinom vjetrova što pokreću mora i čupaju korjenje, ne ostavljajući za sobom ništa. Muslimani se poput uzburkanih valova obrušiše na neprijateljeske redove svom silinom, a pred sobom su, u svojoj prodornosti bistrog pogleda i divne razboritosti, vidjeli samo dvoje, džennet ili pobjedu. Gledali su glave kako lete a za vlasnika se nije znalo, otrgnute, požrtvovane ruke sa sabljama u rukama, noge u lokvama krvi poštrapane, a da niko nije obraćao pažnju na sve to. Pod konjskim kopitama dizala se prašina, i odzvanjao je zveket sukobljenih sablji... Divna li je hrabrost koju sjemenom tevhida usadiše u svoje krijeposno srce. Kao nigdje cilj je objedinjen, i vjera, i volja, i snaga, i dah, i zivot, i smrt. Cijeli front je bjesnio poput ogromnog vatrenog grotla i svuda se čuli uzvici, jauci, zapomaganja... Lepljiva krv u pjesku, rane ulijepljene poderanim, krvavim odorama i jauci što odjekuju kroz vječnost. Mudžahidi su bili strpljivi, učili su Kur'an, svojim lijepim sigurnim glasovima provlačeći strah kostima nevjernika. Ta svjetlost što tamu srca razdire... Bitka poče plamtjeti kao nezajažljiva buktinja, i u jeku borbe, prema vladaru skoči pet Tatara uperivši svoje sablje prema njemu kako bi ga ubili. I gotovo da ga ne ubiše... Ali odjednom, jedan hitar konjanik prekrivenog lica dođe mu u pomoć i poče ga braniti od napada, predano više nego li vješto. U borbi konjanik, svjesno se uplićući u čeljusti smrti, radi vjernosti, neporočne, nejenjive ljubavi, zadobi smrtonosni udarac sabljom i pade u svom dostojanstvu uzvikujući: „Ja Emirul-Muslimin“ „Čuvaj se, o vladaru muslimana!“. Vladar kao da odnekud poznade taj blagi glas, ili ipak možda ne, - nesigurno priđe a zatim otkri lice konjanika i ugleda sa zaprepašcenjem svoju prelijepu, plemenitu ženu... A ona sa ljupkim osmjehom na licu tiho progovori: „Pretekla sam te na putu do Dženneta, inša'Allah...“ Svaki atom njegovog tijela je zadrhtao, obli ga hladan znoj, sve oko njega nestade... Polako je gubio... To ga je uzdrmalo, te ju je prenio u šator, još uvijek nesvjestan svojih postupaka. Stavio ju je na svoju postelju, jako je zagrlio te počeo ljubiti u čelo, oblijevajući je toplim suzama koje su mu navirale iz očiju. Uzvikivao je: „O ženo moja, o dušo moja!“ Žena osjeti njegovo prisustvo, pogleda ga te mu slabim i isprekidanim glasom, ispuštajući svoju dušu, reče: „Ne govori: 'O dušo moja', nego reci: 'O vjero!'“ Zatim ispusti dušu na njegovim rukama, a Kutuz je poslednji put poljubi... SVI SMO ALLAHOVI I NJEMU SE VRAĆAMO!!! Džennet inša'Allah.

„Nikako ne smatraj mrtvima one koji su na Allahovu putu izginuli! Ne, oni su živi i u obilju su kod Gospodara svoga, radosni zbog onoga što im je Allah od dobrote Svoje dao i veseli zbog onih koji im se još nisu pridružili, za koje nikakva straha neće biti i koji ni za čim neće tugovati; radovaće se Allahovoj nagradi i milosti i tome što Allah neće dopustiti da propadne nagrada onima koji su bili vjernici.“(Alu-'Imran,169-171) – Istinu je rekao Uzvišeni Allah.

Ova bitka je bila bitka svjetla i tame, istine i laži. Borile su se sile dobra i sile zla. Srca napunjena imanom i srca zabluđena krivovjerstvom. Nakon toga vladar obrisa suze i ustade... *Ejne džundullah!!! Gdje je Allahova vojska!!! Kada su vjernici vidjeli da se vođa vratio, prolomio se tekbir – Allahu ekber!!! U mislima im je bio prizor, preminule Allahove robinje. Želeli su šehadet. Vladar– lav Ajni Džaluta skinu šljem s glave i baci ga na zemlju, te uzviknu najglasnije što je mogao: „O vjero! O Islamu“. Onda navališe svom žestinom, probijajući nevjerničke redove... Nevjernička srca su se lomila u strahu... pred Allahovom vojskom. Poklik se prenosio na svim krajevima bojnog polja. Svaki ga je nevjernik trpio kao ugriz na dno srca, prolamao mu se čulima, zasjenjujući srce jakom jezom i izbezumljenošću. Nisu znali šta se dešava. Dali su se u bijeg... kraj se polako nadzirao. Neprijatelj se povukao... i to je bio početak velike pobjede. Elhamdulillah! Sva zahvala pripada Allahu... Allahu ekber! Allah je najveći. Takvi su bili naši muslimani i muslimanke... Da im se Allah smiluje, i nagradi ih džennetom... Amin!!!



Pre nego što progovoriš – saslušaj!
Pre nego što nešto napišeš – razmisli!
Pre nego što potrošiš – zaradi!
Pre nego što zamoliš – oprosti!
Pre nego što nekoga povrediš – oseti to na svojoj koži!
Pre nego što nekoga zamrziš – pokušaj ga voleti!
Pre nego što odustaneš – pokušaj!
I pre nego što umreš – živi SVOJ život !!!



Esselamu alejkum ..djuma mubarek...salavat i selam na poslanika s.a.w.s...i suretul kehf..zastita od dedjala i svjetlost od djume do djume ..znam da mnogi znate ali za one koji ne znaju ili da se ne zaboravi..
barekallahu lekuma....


Abdullah b. Amr, radijallahu anhuma, prenosi da je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Milostivima će se smilovati Milostivi! Budite milostivi prema onima koji su na Zemlji pa će vam se smilovati Onaj koji je na nebesima." (Ebu Davud i Tirmizi s vjerodostojnim lancem prenosilaca..


"Tvoj osmijeh bratu u lice je sadaka, 
tvoje naredjivanje dobra i odvraćanje od zla je sadaka; 
tvoje upućivanje izgubljenog čovjeka je sadaka; 
tvoje otklanjanje kamena, trnja i kostiju s puta je sadaka, 
tvoje pražnjenje kofe u kofu tvoga brata je sadaka!" (Buhari, Tirmizi)


Prenosi se od Ebu Hurejra,r a , da je vjerovjesnik Muhammed s. a. v. s, rekao:
“Namaz je glavni stub vjere, a u njemu ima deset pohvalnih svojstava: 
- namaz uljepsava lice, 
- namaz osvjetljava srce, 
- namaz je odmor za tjelo, 
- namaz je drug u kaburu, 
- u namazu se milost spusta, 
- namaz je kljuc neba, 
- namaz ce biti tezak na mizanu, 
- namazom se postize zadovoljstvo Stvoritelja, 
- namazom se zasluzuje Dzennet, 
- namaz je zastor od Dzehennema 
Pa ko obavlja namaz, podrzava vjeru, a ko ga ostavi rusi vjeru “


Šta misliš o tome da oprostiš svakome ko ti je danas nanio nepravdu? Teško?
Ali je moguće... 
Reci sa mnom iz dubine svoga srca: Gospodaru, opraštam svima koji su mi nanijeli nepravdu, uvrijedili me i osudili; i sa tim tražim da mi Ti oprostiš kao što sam ja oprostio ljudima, jer Ti si Najplemenitiji, od milostivih Najmilostiviji.
Da li nakon ovoga možeš oprostiti?

Šejhul-Islam Ibn Tejmijje rahimehullah veli: "Tewhid je temelj imana, to je govor po kojem se razlikuju stanovnici Dženneta od stanovnika Vatre, on je cijena Dženneta. Ničiji Islam nije ispravan bez njega."

Nema komentara:

Objavi komentar